Odpowiedzi

2009-12-02T18:44:51+01:00
1.Dlatego że to rzecz prywatna co kto robi
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:45:55+01:00
1.Szpegujac jakas osobe zdradzamy aj
2. osoba ktora szpieguje jest nielojalna
3.Naraza sie na drwiny innych
4.Szpiegowanie to oklamywanie kogos
5.Szpiegowanie to taka sytuacja gduy jakas osoba ujawnia dane dla wlasnych korzysci
9 4 9
2009-12-02T18:46:22+01:00
Szpiegowania należy się wstydzić, ponieważ jest to naruszanie wolności osobistej drugiego człowieka. Poza tym każdy z nas powinien zajmować się swoimi sprawami oraz swoim życiem i nie ingerować w życie innych.
8 4 8