Odpowiedzi

2009-12-02T18:52:33+01:00
Jesli to jest fantastyczne to np; Podczas gdy dowiediałem się np o mojm pszyjacielu że jest hory to udałem się do np krju po jego lek bez kturego by niewyzdrowiał moja podrusz była z początku......Lub coś podobnego jak to Fantastyczne to co kolwiek .pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:04:32+01:00
Wybrałem się kiedyś do Andory. Cóż to za piękny kraj ! Zachód słońca jest tam chyba najładniejszy na świecie, a góry są tak malownicze, że aż dech zapiera. Jedną z największych przygód jakie tam mnie spotkały to nocne spotkanie z wilkiem i niedźwiedziem. Zaczęło się to tak, że ja wraz z ...................... zamówiliśmy nocleg w schronisku. Położyliśmy się na niewygodnych materacach i okryci kocami usneliśmy. Tuż przed świtem wstałem, chcąc zrobic zdjęcie wschodzącemu Słońcu. Zza okna widok nie był najlepszy, więc wyszedłem na zewnętrz. Stojąc na drewianym podeście zauważyłem ogromną figurkę niedźwiedzia. Dlaczego wcześniej jej nie zauważyłem ? Podszedłem i nagle ... posąg poruszył się. Spojrzał na mnie złowrogo. Udałem martwego, bo wiedziałem jak obronić się przed niedźwiedziem. Ten obwąchiwszy mnie, odszedł leśną ścieżką. Zszedłem niżej i kontynuowałem robienie zdjęć. Na polanie pojawił się samotny wilk. Kiedy zobaczył mnie zaczął warczeć i obnażył kły. Zacząłem się powoli cofać, aż doszedłem do drzwi ośrodka. Szybko znalazłem się wewnątrz i zdecydowałem nie wychodzić samemu już nigdy więcej w górach.