Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:53:39+01:00
Dane:
m = 120 × 0,5 = 60 kg - masa cegieł
h = 350 m
g= 10 m/s²

Rozw.

W (praca) = F (ciężar, siła) × s (droga, w tym przypadku droga to wysokość - h)

F (ciężar) = m (masa) × g (przyspieszenie ziemskie)

F = 60 kg × 10 m/s²
F = 600 N

W = 600 N × 350 m
W = 210000 J
W = 210 kJ
2009-12-02T18:53:41+01:00
W = Ep
Ep = mgh = 0,5 kg * 10 m/s2 * 350 m = 1750 J
n = 120
120Ep = 210000 J = 210 kJ