Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:51:08+01:00
7+1=8
720:8=90-grusze
720-90=630
odp:W sadzie rośnie 630 jabłoni i 90grusz
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T18:53:33+01:00
X- grusze
y - jabłonie

x+y = 720
2x=y

x+2x=720
3x=720
x=720/3
x=240

y=2x=2*240=480

odp. jabłoni jest 480, a grusz 240
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T18:54:59+01:00
720:2=360:2=180 720-180=540
540:2=270
720-270=450
jablek 450 gruszek 270
1 1 1