1.uzupełnij zdania
nie piszemy osobno z ...
nie piszemy razem z...

2.uzupełnij
nie piszemy ...z przymiotnikami w stopniu równym.
nie piszemy łącznie z przysłuwkami w stopniu ...,które zostały utworzone od przymiotników.
nie piszemy ... z przyslówkami w stopniu równym ,które nie zostały utworzone od przymiotników
nie piszemy osobno z przymiotnikami i przysłówkami w stopniu wyższym i ...

3

Odpowiedzi

2009-12-02T18:56:52+01:00
1. Z czasownikami
2. Rzeczonikami
29 2 29
2009-12-02T18:56:44+01:00
1.
a) z czasownikami
b) z przymiotnikami, przysłówkami
2.
a) odzielnie
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:23:15+01:00
1.
nie piszemy osobno
z przysłówkami w stopniu wyższym i najwyższym.
z przysłówkami, które zostały utworzone od przymiotników.
Występują takrze nie które czasowniki
np, nienawidzić, niepokoić, niedowidzieć, niecierpliwić się

nie piszemy razem:
z przysłówkami, które zostały utworzone od przymiotników.
z rzeczownikami piszemy łącznie.
z imiesłowami przymiotnikowymi piszemy łącznie.

2.

nie piszemy ( Łącznie) z przymiotnikami w stopniu równym.
nie piszemy łącznie z przysłuwkami w stopniu (Równym),które zostały utworzone od przymiotników.
nie piszemy ( Łącznie) z przyslówkami w stopniu równym ,które nie zostały utworzone od przymiotników.
nie piszemy osobno z przymiotnikami i przysłówkami w stopniu wyższym i najwyższym .


74 4 74