Odpowiedzi

2009-12-02T18:58:24+01:00
SYMBOL WĘŻA jest to znak odrodzenia, regeneracji, wielkich zmian podczas
których człowiek ulega procesowi transformacji od formy myślącego istnienia w fizycznym świecie iluzji do mędrca - przebudzonego w jego prawdziwej egzystencji. Wszystkie mity, które używają węża są zróżnicowane w swoim stopniu. Zupełnie tak samo jak człowieka świadomość. Warstwa po warstwie jak kartki książki zapisane innymi informacjami.
Każda inna i niby ta sama lecz określa inny wzorzec, inny poziom zrozumienia. I tak na poziomie fizycznym, w fizycznym świecie iluzji, zniża się jeszcze niżej i niżej wchodząc
w głąb ciężkiej materii, do jej ciężkiej egzystencji poprzez trenowanie człowieka podświadomości - WIELKIE EGO.
1 5 1
2009-12-02T18:58:13+01:00
Kain był rolnikeim a Abel był pasterzem
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:03:59+01:00
1. Człowiek i Bóg są istotami rozumnymi i mogą być dobre.
2. Było to życie dostatnie, bez grzechu. Ludzie mieli w nim wszystko.
3. Strata nieba. Odróżnianie dobra od zła.
4. wąż jest symbolem pokusy, diabła...szatana.
5. Kain zabił Abla z zazdrości. Abel był synem Adama i Ewy, oraz bratem Kaina.
3 1 3