Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:06:36+01:00
1.dwór(mianownik,pojedyncza,rodzaj meski)
2.dworzanina(dopelniacz,pojedyncza,meski)
3.zaprzęgu(miejscownik,pojedyncza,meski)
4.garncarzowi(celownik,pojedyncza,meski)
5.sąsiadów(dopelniacz,mnoga,meskoosobowy)
6.markę(biernik,pojedyncza,zenski)
7.rozumami(narzednik,mnoga,meskoosobowy)
8.mędrcach(miejscownij,mnoga,meskoosobowy)
9.lepienie(mianownik,pojedyncza,nijaki)
10.zawodów(dopelniacz,mnoga,meskoosobowy)
11.głowami<narzednik,mnoga,niemeskoosobowy)
29 4 29
2009-12-02T19:08:59+01:00
Dwór-M,l.pojedyncza,rodzaj męski
dworzanina-D,l.pojedyncza,rodzaj męski
zaprzęgu-D,l.pojedyncza,rodzaj męski
garncarzowi-C,l.pojedyncza,rodzaj męski
sąsiadów-D,l.mnoga,rodzaj męskoosobowy
markę-D,l.pojedyncza,rodzaj męski
14 3 14