Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:06:57+01:00
Mamy- książka, kosmetyk, bądź zestaw kosmetyków, ładny szalik, rękawiczki albo coś takiego
taty- książka, śmieszna koszulka, olbrzymia dobra kawa:P
młodszej siostry- puzzle, notes z jakimś idolem, duży plakat ścienny
młodszego brata- samochodzik, ciekawa książka z obrazkami, figurki do zabawy (np. dinozaury)
starszej siostry- płyta, książka, kolczyki
dziadka- własnoręcznie wykonany prezent, np. ramka ze zdjęciem, sweter, zegarek
babci- apaszka, własnoręcznie wykonany prezent, coś ładnego do kuchni
wujka- słodycze, kosmetyki, książka
cioci- kosmetyki, książka, kalendarz
1 5 1
2009-12-02T19:15:09+01:00
Mama-Kosmetyki
Tata-Narzędzia
Młodsza siostra-Lalka
Młodszy brat-Autko
Starszej siostry-Ciuchy
Dziadek-Ksionszke
Babcia-Ciepłe papcie
Wujek-Film na płycie
Ciocia-coś śmiesznego
1 1 1