Odpowiedzi

2009-12-02T19:01:00+01:00
Ale to opowiadanie , tego nie ma w necie, bynajmniej ja nie mogę znaleźć, napisz je do zadania albo umieść w załączniku.:)
1 1 1
2009-12-02T19:01:59+01:00
1. Jarmark w miasteczku.
2.Pogryzienie Chriukina przez psa.
3.Postawa Oczumielłowa.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:03:00+01:00
1) Obchód Oczumiełowa i Jełdrina.
2) Krzyk Chriukina i skomlenie psa.
3) Pogoń za psem:
a) zainteresowanie tłumu awanturą
b) skaleczony palec Chriukina
4) Debata nad winą zwierzęcia.
5) Nadejście Prochora i rozwiązanie zagadki.
4 4 4