Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:08:42+01:00
Gdy naszykowalismy juz prezent prosiaczek zekł
-a jesli mu sie niespodoba ,co w tedy zrobimy
-niewiem,napewno mu sie bedzie podobal, wkoncu to jego odnaleziony ogonek ktory szukal tak dlugo.zekl kubus
Po kilku minutach poszli do klapoucha z przeprosinami i prezentem.
-puk puk.-zapukal kubus
-kto tam -zekl klapouchy
-to my kupus i prosiaczek przyszlismy z przeprosinami i prezentem.
Gdy klapouchy ich wpuscil bardzo spodobal mu sie prezent przyjl przeprosiny i bylo juz wsystko dobrez!!!..............
3 3 3
2009-12-02T21:18:56+01:00
1. kubuś przygotował dla kłapouszka garnuszek z miodem lecz po brodze garnuszek z miodem stał się garnuszkiem po miodize wiec puchatek poszedł do sowy dtóra napisała na garnuszku dedykację
2.prosiaczek natomiast chciał dać osiołkowy piękny czerwony balonik lecz kiedy prosiaczek szedł do osiołka przewrócił się na balonik który pękł
3.osiołek był zadowolony ze swoich nowych presentów i strzępki balonika wrzucił do garnuszka i wszyscy zaśoiewali stolat