Http://www.phhr.net/Images/C2.jpg

to są jakieś chwyty gitarowe

podobno zeby zacząc lekcje na gitarze trzeba je znać !?

jak je odczytać ?
czy muszę je znać na pamięć ?

jak gitarzyści robią , że umieją grać na gitarze bez patrzenia na struny ?

3

Odpowiedzi

2009-12-02T19:06:02+01:00
Musisz się ich nauczyć na pamięć i je ćwiczyć
dlatego gitarzyści grają bez nut ponieważ ćwiczą
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:08:15+01:00
Te chwyty są jakieś nie tego .
http://www.chords.pl/kurs/chwyty_poczatkujacy/
Tu są
No tak trzeba znać chwyty przynajmniej podstawowe.
A żeby grać bez patrzenia trzeba się ich nauczyć i mniej więcej wtedy zapamiętasz gdzie są i bez patrzenia możesz grać
2009-12-02T19:09:45+01:00
Tak powinno się je znać aczkolwiek w szkole muzycznej na początku nie wymagają tego lecz uczą od podstaw. oczytuje się je tak, że jak złapiesz gitare i trzymasz gryf to gorna czesc gryfu jest na tych rysunkach po lewej. i potem tak jak sa kropeczki ukladasz palce odliczajac na ktorej strunie i gdzie. w późniejszym czasie trzeba je znać na pamięć. a to, że grają bez patrzenia to poprostu kwestia wprawy i teoche ćwicznia. potem nei bedziesz się zastanawiać co masz przycisnąć tylko poprostu grać :) Pozdrawiam.