Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T19:06:56+01:00
65%*50kg=32,5kg woda
20%*50kg=10kg białko
10%*50kg=5kg tłuszcz
4%*50kg=2kg sole mineralne
1%*50kg=0,5kg cukier
2009-12-02T19:07:25+01:00
Nie napisałeś ile ważysz, więc
załóżmy, że ważysz 100 kg.
rozwiązanie:
65 kg - woda
20 kg - białka
10 kg - tłuszcze
4 kg - sole mineralne
1 kg - cukry

jesli nie wazysz 100 kg tylko mniej to pomnóż % jakiegos składnika przez twoją mase ciała. To jest proste xDD