Odpowiedzi

2009-12-02T19:08:35+01:00
Owoców warto dużo jeść bo witamin w sobie mają dość , Warzywa zdrowa bardzo rzecz i należy je po woli jeść :)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T19:09:34+01:00
Owoce, warzywa
niech każdy spożywa.
Zdrowe dla człowieka,
niech nikt od nich nie ucieka.

Warzywa, owoce
spożywaj we dnie i noce.
Soczyste i smaczne zawsze,
ostoją gdy człowiek kaszle.
37 4 37
2009-12-02T19:19:50+01:00
Rosną one w polu,
Napewno nigdzie indziej takich nie widziałeś mugolu!
To są właśnie warzywa,
Często je do sałatek używasz.
Rosną one w ogrodzie,
Lubisz je jeść, nawet gdy jesteś na narkozie!
To są właśnie owoce,
Znajdziesz je w każdej epoce!
Z warzywami i owocami...
Nie wyjdzie ci salami!
Ale będą z nich dobre sałatki i soki,
Które lubią nawet pająki!
A gdy zjesz i wypijesz je ty...
To napewno nie będziesz zły!
8 2 8