Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:12:38+01:00
,,Odpoczynek nie jest lenistwem ''

Według mnie odpoczynek nie jest lenistwem ponieważ każdy musi kiedyś odpocząć. Cały dzień spędzamy w szkole lub w pracy i mamy prawo być zmęczeni. Mówię tutaj nie tylko o zmęczeniu fizycznym, ale też psychicznym. Podejrzewam że każdy z nas ma czasami takie uczucie zmęczenia i ma ochotę się położyć i nic nie robić. Oczywiście taki odpoczynek może się przerodzić w lenistwo, lecz wątpię by stało się to z dnia na dzień. Sądzę również że każdy powinien odpoczywać według swojego "sumienia". Więc uważam,że odpoczynek to nie tyle lenistwo jak po prostu chwilowa ucieczka od codzienności...
1 5 1
2009-12-02T19:14:30+01:00
Odpoczynek nie jest lenistwem. jest to tylko forma zrelaksowania się po ciężkiej pracy czy dniu spędzonym w szkole.Każdy ma prawo a nawet obowiązek odpoczywać. Nasz organizm musi mieć czas na "zrehabilitowanie" się i odnowienie sił. Lenistwo jest to dobrowolne i świadome oderwanie się od jakiejś pracy i nie wykonaie jej. Odpoczynek po ciężkiej pracy należy się każdemu. Więc nie powinniśmy mylić tych pojęć ponieważ mają one zupełnie inne znaczenia.
1 5 1