Odpowiedzi

2009-12-02T19:08:33+01:00
Zielona niczym trawa
śpiewa jakoby słowik
wysoko jak na Śnieżce

mam nadzieje że pomogłam ;)
2009-12-02T19:10:04+01:00
Śpiewa jakoby słowik
wysoko jak ptak
zielony niczym świerk
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:10:51+01:00
A) łąka na kształt okrągłego stołu
b)zielony niczym zdychająca żaba
c)śpiewa jakoby miał gardło ze strun
d)wysoko jak przepaść nad górami