Kazimierz Wierzński
Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną,
Na klombach mych mysli sadzone za młodu,
Pod słońcem, co dałao mi dusze błeękitną
I które mi świeci bez trosk i zachodu.

Obnoszę po ludziach mój śmiech i bukiety
Rozdaję wokoło, i jestem radosną
Wichura i szczęścia poety,
Co zamiast człowiekiem, powinien byc wiosną.



1. CZY WIERSZ WYDAJE cI SIE WESOŁY, CZY PONURY ? SKĄD SIĘ BIERZE tWOJE WRAŻENIE ?
2. W JAKIM KOLORZE ( W JAKICH KOLORACH ) ODBIERASZ TEN WIERSZ ? WYPISZ SŁOWA I SFORMUŁOWANIA, KTÓRE WYWOŁUJA ,,BARWNE" WRAŻENIE.
3. OKRESL NASTRÓJ WIERSZA. W JAKI SPOSÓB ODDZIAŁUJE ON NA CZYTELNIKA ?


pomóżcie ;-) z góry dziekuję :-)
pozdrawiam :-)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:27:52+01:00
1. wiersz wydaje mi sie zdecydowanie wesoły bo widac w tym wierszu radosc autora
2 cala 1. z
wrotka wydaje się być barwna
3 wiersz wprawia czytelnika w dobry nastrój i otwiera wyobrażnie...

:)
10 4 10
2009-12-02T19:36:44+01:00
1 wydaje mi sie wesoly .
2 w kolorze niebieskim ;d
3 na mnie nie dziala w zaden mozliwy sposob a na innych to nie wiem ;p
6 1 6