Odpowiedzi

2009-12-02T19:10:36+01:00
2,5h = 150 min = 5/8

150 = 62,5
x = 100%

62,5x = 150 * 100
62,5x = 15000
x= 15000/62.5
x= 240 = 4h

Odp: 240 min = 4h
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T19:10:40+01:00
2,5 : 5 = 0.5 = 1/8 jego wolnego czasu

0,5 *8 = 4h

Robert ma 4h wolnego czasu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:16:47+01:00
2,5godz = 150min
150min ÷ ⅝ = 240 min = 4godz
Odpowiedź: Robert ma dzinnie 4godz wolnego czasu.
1 1 1