Wskaż odpowiednie formy:

Emma: Hello?
Marcos: Hi, Emma. Where are you?
Emma: I'm at Colin's house.
Marcos Why? What do you do/ are you doing there?
Emma: We Watch/ 're watching a film. What's the problem?
Marcos: It's Tuesday. We always do/are doing our homework together on Tuesday.
Emma: Well, not this tuesday, Marcos. Oh,the film
starts/ 's starting again now. See you tomorrow.
Marcos: Bye.

1.Wybierz poprawdną formę.
2. przetłumacz tekst.
3. Napisz podobną rozmowę.

Bardzo proszę o pomoc !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:22:14+01:00
What are you doing.
we are watching.
We always do.
is starting again now.

Cześć.
czesć emma. Gdzie jestes.?
Jestem w Colina domu
Dlaczego? co ty tam robisz?
My oglądamy film. Jakis problem?
Jest wtorek. My zawsze robimy razem prace domowa we wtorki.
Ok, nie w ten wtorek markos. Oh film sie zaczyna znowu. Dozobaczenia jutro
Pa

Hi. CZeść
Hello. It's me Ann. CZeść to ja Ania
Hi Ann, What are you doing? CZesc Ania co porabiasz?
I'm learning. Ucze sie
Why? It's friday! We haven't lessons tomorow! Dlaczego? jest piatek! Jutro nie ma lekcji
Oh, I know! But i get 1 for geography. Oh ja wiem ale dostalam 1 z geografii
Oh i'm really sorry. Can i help you. Przykro mi. Moge ci jakos pomoc
Yes! Come to me and help! tak. przyjdz do mnie i mi pomoz!
Ok. see you later. Ok do zobaczenia pozniej
2009-12-02T19:24:49+01:00
-cześć
-cześć Emma,gdzie jesteś?
-jestem u kolina w domu.
-dlaczego? co robicie?
-my oglądamy telewizję, film w czym problem?
-jest wtorek my zawsze robimy razem zadania domewe we wtorki.
-dzsisiaj nie jest wtorek, marcus film zaczyna sie teraz.
do zobaczenia jutro
-czesc.