Odpowiedzi

2009-12-02T19:18:51+01:00
Można to zrobić poprzez:
- odcedzenie piasku
- rozpuszczenie soli kuchennej w wodzie i potem odparowanie jej
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:23:22+01:00
Należy zalać wodą i:
- poprzez sączenie (filtracje) przelać przez sączek z bibuły,a piasek zostaie na bibule
-dekantacja- opadanie piasku na dno naczynia a następnie zlanie cieczy znad piasku
-destylacja- podgrzanie wody, aż wyparuje i zostanie sam piasek
-krystalizacja- tworzenie sie kryształk~ów soli (np. na sznurku) i zostanie sam piasek
6 3 6