Odpowiedzi

2009-12-02T19:20:10+01:00
Jedz owoce i warzywa! Możesz być dzięki nim zdrowy i rześki! Są one bardzo dobre i pożywne!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:20:17+01:00
JEDZMY WARZYWA!

Jedzenie warzyw odmładza umysł, obniża ciśnienie, wpływa na nasz wygląd i samopoczucie. Zawierą one dużo witamin, błonnika i innym niezbędnych substancji. Można je smacznie przygotować. dlaczego więc mamy je jeść tak rzadko? Surówki są również bardzo ważne
3 3 3