Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:22:57+01:00
2,7 dm = 27cm
2 dm = 20 cm

Ppm 27*20= 540 cm2
Ppk 10*2 = 20 cm2

540/20= 27

Odp: Powierzchnia ekranu monitora jest 27 razy wieksza od powierzchni kalkulatora.
2009-12-02T19:24:56+01:00
2,7dm = 27cm
2dm = 20cm

powierzchnia monitora

27x20=540 cm2


powierzchnia kalkulatora

10x2=20 cm2


540/20=27

powierzchnia ekranu monitora jest 27 razy większa
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T19:29:41+01:00