Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:22:59+01:00
Woda jest bardzo ważna dla organizmów, jak i dla przyrody. Jest ona częścią życia organizmów żywych. Rośliny potrzebują wody do procesu fotosyntezy. Zwierzęta wodę stosują do picia, ponieważ jest ona niezbędna do poprawnego funkcjonowania organizmu nie tylko zwierzęcego, lecz także człowieka.
32 2 32
2009-12-02T19:32:30+01:00
Woda pełni bardzo ważną funkcję w naszym organizmie.Przede wszystkim jest głównym składnikiem organizmu może stanowić 40-75% masy ciała.Woda transportuje składniki odżywcze potrzebne komórkom.Woda jest nieściśliwa i stanowi ochronę np. dla gałki ocznej,mózgu.Rola wody w skórze też jest bardzo istotna,ponieważ skóra stanowi zbiornik z którego pozostałe organy pobierają wodę.
:)
41 4 41