Odpowiedzi

2009-12-02T19:54:42+01:00
Zaczęłabym od : Dnia (jakiś dzień) odbędzie się pokaz wernisażu malarskiego. Zapraszamy wszystkich chętnych chrześcijanów. Zapewniamy niesamowite przeżycia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:05:09+01:00
Ogłoszenie Tarnobrzeg

Informuję,że w dniu 12.07.2009r o godzinie 14.30 odbędzie się wernisaż malarski z udziałem Jana Kowalskiego.Pan Kowalski zaprezentuje swoje nowe dzieło pt."Moja przyszłość w kolorach tęczy" oraz chętnie odpowie na pytania.
Odbędzie się to w Tarnobrzeskim Domu Kultury przy ul.Zawichojskiej 13.
Serdecznie zapraszam wszystkich miłośników sztuki i nie tylko.

Leopold Winiak

Dedykacja

Janowi Kowalskiemu,

wybitnemu malarzowi,opiekunowi sztuk pięknych

założycielowi pierwszej w Polsce grupy jeżdżącej po świecie i sprawdzającej swój talent malarski

Dyrektor Tarnobrzeskiego Domu Kultury Prezydenta miasta Tarnobrzega
Witold Małecki Jan Dziubiński


Tarnobrzeg,01.09.1994