Prosze przetłumaczyć:
1.warum fahren alex und boris nach salzburg?
2.wie lange bleiben sie da?
3.wie kommen sie dorthin?
4.warum fahren sie nach munchen ?
5.wann kommen sie in salzburg an?
6.was machen beide an einen schalter?
7.was steht auf einer tafel?
8.mussen alex und boris auf den zug warten?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:24:01+01:00
1.warum fahren alex und boris nach salzburg?dlaczego alex i boris jadą do salzburga
2.wie lange bleiben sie da?jak dłogo tam pozostaną
3.wie kommen sie dorthin?jak tam dotrą
4.warum fahren sie nach munchen ?dlaczego jadą oni do monachium
5.wann kommen sie in salzburg an?kiedy przybedą do salzurga
6.was machen beide an einen schalter?co robia obydwoje przy okienku w urzędzie
7.was steht auf einer tafel?co stoi(jest napisane)na tablicy
8.mussen alex und boris auf den zug warten? Muszą alex i boris na pociąg czekac
2009-12-02T19:27:04+01:00
1) Dlaczego Alex i Boris jadą do Salzburga?
2) Jak długo tam zostaną?
3) Jak tam przybędą?
4) Dlaczego jadą do Monachium?
5) Kiedy przybędą do Salzburga?
6) Co oboje robią na zwrotnicy?
7) Co stoi przy tablicy?
8) Czy Alex i Boris muszą czekać na pociąg?