Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T19:33:11+01:00
Może być takie coś?? napisałem po Polsku i po angielsku ;) żebyś wiedział oco chodzi ;)


Polski :

Stolicą Polski jest Warszawa. Są piękne pamiątki z czasów drugiej wojny światowej, wielkie targi i bardzo bardzo rouzmaicone muzea historyczne. Znajdują się także Łazienki. Każdy kto jest zaciekawiony może tam pojechać.

Angielski :

Polish capital of Warsaw is. They are beautiful souvenirs of the Second World War, the great fair and very very rouzmaicone historical museums. There are also bathrooms. Anyone who is curious can go there.

Powinno być dobre starałem się nie robić błędów ;)
2 3 2
2009-12-06T00:39:23+01:00
Polski:
Moim ulubionym miejscem na Ziemi jest mój dom rodzinny, w którego zakamarkach czają się wspomnienia nie zawsze szczęśliwych momentów mojego życia, ale zawsze godnych zapamiętania. To tam odpoczywam po ciężkim dniu, tam się regeneruję chociażby przy pieleniu grządek marchewki ;). Tam czuję się bezpiecznie - tego uczucia w dzisiejszych czasach nam kobietom bardzo brakuje. Tam odnajduję równowagę i ładuję akumulatory na następne starcie.To jest moje ulubione miejsce.

Angielski:
Moim favourite spot to World is not my home , on whose zakamarkach czają yourselves reminiscences not in each pat tick of my life , whereas in each worthy remembered. This yonder rests when tax dniu , yonder yourselves revivifies though with z weeding patch carotin ;). Yonder czuję yourselves safe this feelings on present downtime us woman very defect. Yonder odnajduję equilibrium as well charges accumulators to another days disturbance is not my ulubione spot