Co robisz chętnie, chętniej, najchętniej ?
-przetłumacz na niemiecki

Lubię oglądać telewizję, ale chętniej czytam książki.
Najchętniej gram w tenisa stołowego oraz serfuję po internecie.
Często czytam książki, ale częściej biegam.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:24:53+01:00
Ich mag fernsehen, sondern eher, Bücher zu lesen.
Die meisten Tischtennis spielen und im Web surfen.
Oft habe ich das Buch gelesen, aber je öfter ich laufen.
5 4 5
2009-12-02T19:25:42+01:00
Ich mag fernsehen, sondern eher, Bücher zu lesen.
Die meisten Tischtennis spielen und im Web surfen.
Oft habe ich das Buch gelesen, aber je öfter ich laufen.
4 3 4