Odpowiedzi

2009-12-02T19:28:18+01:00
Mam dużo zwierzątek,

a najwięcej piesiątek.

Bo mam ich aż cztery,

i to nie tylko rottwailery.

Mam też dwa konie,

które lubią aronię.

Bawią się czasami z ludźmi w berka,

i zjadają kilo serka.

mam również kury,

które idą do dziury.

Mam też dwa piękne raki,

które mają cienkie flaki.

Nie wiem co jeszcze tu się zmieści,

w tej dziwnej powieści.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:31:39+01:00
Mam małego pieska,
długo z nami mieszka.
Piesek jest kudłaty,
na brzuszku ma białe łaty.
Śliczną ma mordkę,
kiedy na nią spojrzę,
piękno w niej dojrzę.
Piesek lubi zabawy,
ale nie lubi kotów
i przegania je z płotów.
Bardzo go lubię
i strasznie się tym chlubię.


UWAGA!!! WYMYŚLANE PRZEZE MNIE PRZEZ UWAGA! PÓŁ GODZINY.
WIĘC PLISSSSS USTAW MOJĄ ODP ZA NAJ. BO PIERWSZA JEST ŚCIĄGANA, A DRUGA GŁUPIA JAK RAKI MOGĄ MIEĆ JAKIEŚTAM FLAKI !??????
16 4 16