Odpowiedzi

2009-12-02T19:33:27+01:00
Chlebowski do polityki, pracy w Sejmie. Stanie przed komisją hazardową - były szef klubu PO Zbigniew Chlebowski, który po dwóch miesiącach pojawił się w Sejmie. Swoją nieobecność w życiu publicznym po aferze hazardowej podsumował krótko: - "Musiałem odpocząć".
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:05:00+01:00
Posłowie PiS zapowiedzieli, że złożą wniosek o przesłuchanie przez sejmową komisją śledczą ds. wyjaśnienia afery hazardowej posła PO Sławomira Nowaka. Nie wykluczają również wniosku o wezwanie przed komisję innego posła PO - Andrzej Halickiego.


Wobec niepopełnienia przestępstwa, umorzono śledztwo przeciwko Januszowi Kaczmarkowi, Konradowi Kornatowskiemu i Ryszardowi Krauzemu w sprawie utrudniania wyjaśniania domniemanego przecieku z akcji CBA w resorcie rolnictwa.

SLD rekomendowało w sobotę kandydaturę obecnego europosła Wojciecha Olejniczaka jako kandydata na prezydenta Warszawy w przyszłorocznych wyborach.