Dzieci dostaną słodycze 47 %
dzieci dostaną zabawki 38%
pójdziemy z dziecmi na lody 30%
pojdziemy z dzicmi na spacer 20%
pjdziemy do zoo 8%
pojdzimy z dziecmi do kina, teatru 4%
inny sposób 17%
nie bedziemy obchozic dnia dziecka 9%


zadanie czy moze sie zdarzyc tak, ze niektore dzieci dostana slodycze i zabawi? odpowiedz uzastadnij . Napisz obliczenia. na jutro o 17 plis rozwiazania .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:31:33+01:00
47%+38%+30%+20%+8%+4%+17%+9% = 173%

Skoro 100% = wszystkie dzieci a z obliczen wyszlo ze 173% znaczy, ze 73% z tego to dzieci, ktore oprocz 1 czynnosci na Dzien Dziecka, dostaną / spędza też 2.
Dlatego też jak najbardziej wskazane jest, ze dzieci dostaną slodycze i zabawki [ odpowiedz powyzej ]
1 5 1
2009-12-02T19:37:18+01:00
47%+38%+30%+20%+8%+4%+17%+9%=173%
taki wynik nie może być bo całość ma 100%, a więc któreś dziecko musiało dostać słodycze i zabawki albo lody czy coś innego
1 5 1