Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:35:07+01:00
Poweirzchnia Australi:7 686 850 km²
powierzchnia lądów całej ziemi:149 000 000 km 2

7 686850/149 0000000=0,05=5%

część lądów ziemi która stanowi australia: 0,05=5%
10 5 10
2009-12-02T19:38:44+01:00
Powierzchnia Australii - 7 686 850 km²
Powierzchnia wszystkich lądów - 1359000000 km²

7686850 km² / 135900000 km² = 0,0565

0,0565 * 100 % = 5,65 %

Odp. Australia stanowi 5,65 % lądów na ziemi.
5 4 5