Odpowiedzi

  • Boru
  • Rozwiązujący
2009-12-02T19:34:43+01:00
A/ Pomysł na sałatkę wpadł mi do głowy po zrobieniu kolacji
b/ Komputer zepsuł się, gdy chciałem szybko zdobyć informacje
c/ Podczas podróży zaginęły moje dokumenty
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:35:31+01:00
1.
Robiąc kolacje wpadł mi do głowy pomysł na przepis na sałatkę.
2.
Gdy chciałem szybko zdobyc informacje,zepsuł się mi komputer
3.
Będąc w podróży zgineły mi dokumenty
2009-12-02T19:36:02+01:00
A ) Gdy robilem kolacje, wpadl mi go glowy pomysł na sałatkę.
b ) Komputer mi się zepsuł gdyż chciałem szybko zdobyć informacje.
c ) Moje dokumenty zagineły gdy byłem w podróży.

mam nadzieje że pomogłam. :))