Odpowiedzi

2009-12-02T19:35:08+01:00
Lądy: 3/10 powierzchni ziemi
to morza i oceany: 7/10 powierzchni ziemi

i jeżeli stanowi 1/2 powierzchni mórz

to 1/2 x 7/10 = 7/20 czyli więcej niż 1/4 :))
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:35:57+01:00
1/2×3/10=5/10×3/10=15/10=1 i 5/10 =1 i 1/2

1/4×15/10=5/20×30/20=150/20=37,5/5=7,5

tak
2009-12-02T19:44:24+01:00
¹⁰/₁₀-³/₁₀=⁷/₁₀
⁷/₁₀*½=
=⁷/₂₀
⁷/₂₀<¼ 3,5>2,5
Tak zajmuje więcej niż ¼ powierzchni ziemi.
4 3 4