Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:39:09+01:00
Zefir - bóg wiatru zachodniego i zachodniej strony świata, w mitologii greckiej.
1 5 1
2009-12-02T19:45:43+01:00
Bóg i uosobienie wiatru zachodniego(ciepłego,wilgotnego i łagodnego)i zachodniej strony świata.Syn Astrajosa i jego żony Eos,mąż Chloris,ojciec Karposa,Ksantosa i Baliosa.
:)
2009-12-02T22:48:36+01:00
Wiatr zachodni , bóg w mitologii greckiej ,przychodzi z zachodu jest bardziej łagodny

Jest zwiastunem wiosny