Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:45:30+01:00
STREFA WOLNEGO HANDLU ( liberalizacja handlu zniesienie ceł) na artykuły przemysłowe . Na zewnątrz strefy wolnego handlu państwa prowadzą autonomiczną politykę handlową, brak wspólnej taryfy celnej wewnątrz organizacji NAFTA. Prosta forma ugrupowania , na świecie jast ich wiele funkcjonują dobrze.
3 2 3
2009-12-02T19:53:52+01:00
NAFTA-Północnoamerykański Układ Wolnego Handlu-należące państwa
-USA
-Kanada
-Meksyk
CELE
-stworzenie strefy wolnego handlu na obszarze krajów członkowskich
-liberalizacja inwestycji zagranicznych
-ujednolicenie przepisów o ochronie środowiska i własności intelektualnej
2 2 2