Odpowiedzi

2009-12-02T19:43:35+01:00
Moja wigilia wygłąda tak : na początku czekamy na gości potem dzielimy się opłatkiem i spiewamy kolędy wszyscy są dla siebie mili bawie się z moimi olegami gramy w gry planszowe i na komputerze.

Daj to na początek więcej weny nie mam :(
2009-12-02T19:44:35+01:00
Na mojej wigili obecni są wszyscy członkowie mojej najbliższej rodziny.Obowiązkowo musi byc 12 dań.Nie obejdzie się także bez kolęd.Najstarszy członkek rodziny wstaje i mówi,że można się podzielić opłatkiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:50:15+01:00
Moja wigilia wyglada bardzo tradycyjnie.Dzielimy sie oplatkiem.Potem cala roslina zasiada przy stole na ktrorym stoi 12 tradycyjnych wigilijnych potraw.Ja z mamą ciocia i babcią nakrywamy do stolu.Potem spiweamy kolendy.Lecz gdy wzejdzie pierwsza gwiazdka to otwieramy prezenty.Dzieadek przebiera sie za mikolaja i czyta dla kogo jaki prezent jest przeznaczony.W wigilie moja cala rodzina sie wtedy jednoczy i wszyscy jestesmy razem przy stole.Punktualnie o 23:30 wychodzimy do kosciola na pastoralke.
1 5 1