Odpowiedzi

2009-12-02T19:41:24+01:00
Dyscyplina na lekcjach wychowania fizycznego jest ważna, ponieważ gdyby każdy zachowywał się nieodpowiedzialnie i robił to, co chce mogłaby się stać komuś krzywda.
2009-12-02T19:43:00+01:00
Dyscyplina jest ważna na lekcjach wf-u ,bo jak by jej nie było to by nie było nauki i ćwiczeń .tak samo na innych lekcjach
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:42:38+01:00
Dyscyplina na lekcjach wf jest bardzo ważna, a mianowicie gdyby ktoś źle wykonał ćwiczenie nie słuchając nauczyciela może się to skończyć kalectwem.
Dyscyplina jest bardzo ważna na tej lekcji ponieważ ćwiczenia wykonywane na tych zajęciach wymagają dużej precyzji.