Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:48:53+01:00
Internet-globalna, międzynarodowa; network - sieć.ogólnoświatowa sieć komputerowa, oparta na protokole IP
Intranet- sieć komputerowa ograniczająca się do komputerów w np. firmie lub organizacji.

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa-pełni funkję rejestrowania wszystkich domen internetowcyh.
23 4 23
2009-12-02T20:11:13+01:00
Intranet - platforma usprawniająca proces przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi pionami funkcjonalnymi w przedsiębiorstwie. System aktualizacji i dystrybucji informacji wewnątrz firmy, dostęp pracowników do najbardziej aktualnych informacji, lepsza organizacja pracy grupowej.


intranet to po prostu wydzielona sieć wewnętrzna, działa na tych samych standardach i aplikacja co internet.
bardzo często jest spotykany w firmach. Podstawowym celem intranetu jest ułatwienie pracownikom dostępu do wspólnych danych, udostępnia się im te same usługi co w internecie pocztę elektroniczną, grupy dyskusyjne czaty i inne.

Skrót NASK- Stan usług Internetowych w Polsce.

Pozdro
14 3 14