Odpowiedzi

2009-12-02T19:50:04+01:00
Droga Dyrekcjo !!!
Na wstepie mojego listu pragne Was goraco powitac.
Chcialabym abyscie zapoznali sie z moja reklama. Pragne zapisac sie do waszej szkoly. Prosze o rozpatrzenie mojego listu.
Z powazaniem Mikita :)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:53:07+01:00
Szanowny dyrektorze!
Zwracam się do pana z prośbą o przyjęcie na intensywny kurs językowy.Chciałbym,dowiedziec się czegoś o innych językach obcych.Być może stanie się tak,że jakiś język mnie bardzo zafascynuje i podejme się jego dalszej nauki.Chciałbym miec jakiś start życiowy więc serdecznie proszę o przyjęcie na intensywny kurs językowy.

Z poszanowaniem..............
1 5 1