Odpowiedzi

2009-12-02T19:48:27+01:00
Since stawia się kiedy czas jest określony. Np. 2004r.
For wstawiamy kiedy coś trwa przez jakiś czas np 11lat.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:49:27+01:00
For ( przez, od) - określa czas, przez jaki trwała czynność od momentu rozpoczęcia do chwili obecnej


since - (od) - określa moment w przeszłości , od którego rozpoczęła się czynność.

np. FOR : for two years, for a month

since : 1995 , since January, since we were kids
1 5 1
2009-12-02T19:57:38+01:00
SINCE- wstawiasz od jakiegoś zdarzenia, które się wydarzyło, np:
I haven't seen you since we were children.
wstawiasz też since, kiedy masz podany jakiś rok, np:
I live here since 1990.

FOR- stawiasz, jeśli masz podaną jakąś konkretną liczbę w latach, np:
I haven't seen you for 10 years.

i to tylko się tym różni ;)
że since- jest związane z wydarzeniami i jakimś konkretnym rokiem

a for jest związane z latami (słownie)
3 5 3