Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:58:34+01:00
Jumbo Jet,Achtung,Big Jumbo,Turbo,Mega Cracker,Match Cracker,BIG CORSAIR ,BIG BANG,space raider,PIRAT,

Materiał wybuchowy to pojedynczy związek chemiczny lub mieszanina kilku związków chemicznych, która jest zdolna w odpowiednich warunkach do gwałtownej reakcji chemicznej o charakterze egzotermicznym, której towarzyszy wydzielenie wielkiej ilości produktów gazowych w postaci wybuchu (detonacji lub deflagracji).
2 3 2
2009-12-02T20:00:04+01:00
Nazwy petard:
- Achtung
- Super Piccolo
- Piratki
- Jumbo
- Szok
- Wariatka
- Torpedka
- Korsarz
- Żuk
- Kornik
- Decybele
- Jaja Dinozaura
2009-12-02T20:02:00+01:00
Match Cracker
Super Corsair
Achtung
Big Jumbo
Turbo
KNALL KORPER LADY KNALLER
PICCOLO CORSAIR CLASS S
DECYBELE
WIDOWMAKER
TRIPLE-BANGS
SZOK 1
EXPLOSIVE VI
EXPLOSIVE VII
CORSAIR
BIG CORSAIR
MINI BOOM
JC100 -
BIG BANG
PACE RAIDER
PYRO-MIX
CKM
SUPER CRACKER
PIRAT CLASS S