Odpowiedzi

2009-12-02T19:56:13+01:00
W zwierciadle płaskim obraz obiektu konstruuje się poprzez wykonanie odbicia symetrycznego względem płaszczyzny zwierciadła. Jest to obraz pozorny, nieodwrócony i tej samej wielkości.
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T19:56:37+01:00
Prosty, pozorny, symetryczny, tej samej wielkosci, lustro jest to płaska, gładka i wypolerowana powierzchnia. Obrazy w zwierciadłach płaskich są obrazami pozornymi i symetrycznymi.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:08:55+01:00
Obraz przedmiotu jest:
pozorny - został utworzony przez przedłużenia promieni świetlnych
prosty - czyli nie odwrócony
tej samej wielkości - powiększenie obrazu jest równe 1
12 4 12