Odpowiedzi

2009-12-02T20:00:16+01:00
Nacisnij profil a potem zmien avatar.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T20:00:32+01:00
Kliknij pod swoim zdieciem edytuj profil po lewej tam kliknij dodaj avatar i tam dodasz zdiecie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:59:56+01:00
W górnym pomarańczowym pasku jest "profil"
pod tym jest "zmień "avatar"
wybierasz cOś z pulpitu. ale musi być odpowiednio zmniejszone.

dOstanę naj.? ;D
1 5 1