Odpowiedzi

2009-12-02T20:02:29+01:00
4 Św Mikołaj
3 winiec adwentowy
2 4 tygodnie
1 Adwent łac. adventus – przyjście – w kościołach chrześcijańskich okres trwający od I nieszporów czwartej z kolei poprzedzającej Święto Bożego Narodzenia do 24 grudnia, okres przypominający oczekiwanie na powtórne przyjście Jezusa Chrystusa. J
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:04:29+01:00
ADWENT - czas radosnego oczekiwania na przyjście Jezusa.

Trwa on od 23 do 28 dni, z których cztery zawsze są niedzielami.

SYMBOLE ADWENTU:
-światło (lampion)
-wieniec adwentowy (cztery świece)

PRZEDSTAWICIELE ADWENTU :
-prorok Izajasz
-św. Jan Chrzciciel
-Maryja Niepokalana
-św. Mikołaj
2 5 2
2009-12-02T20:05:33+01:00
1.Dla chrześcijan to radosny czas przygotowania na przyjście P.Jezusa
2Trwa od 23 do 28 dni, z których cztery zawsze są niedzielami.
Adwent kończy się wigilią Bożego Narodzenia
3.roraty, Wieniec adwentowy,Świeca roratnia(roratka)
4. Święty Andrzej Apostoł, Święta Barbara, Święta Łucja, Święty Mikołaj
2 5 2