Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:14:34+01:00
Drodzy przyjaciele
Chleb jest jedynym z podstawowych pokarmów znanych na całym świecie jemy go kilka razy dziennie. Mimo powszechności chleba powinniśmy zacząć go szanować.Chyba nikt z nas nie potrafi wyobrazić sobie, co by się stało gdybyśmy nie mieli go na
na co dzień. Niestety wiele dzieci wyrzuca na śmieci. Starają się ,aby był niewywalany.
2009-12-02T20:19:21+01:00
Drodzy koledzy! Szczecin 2.12.09

Pisze do Was, abyście szanowali chleb, który jest ważny dla każdego człowieka,a także symbolem ciała Chrystusa. Zamiast wyrzucać go podarujcie biednym ludziom, których nie stać nawet na bułkę.Przed zmarnowaniem pożywienia przemyślcie czy dobrze robicie.

z poważeniem
wasza koleżanka Ania/ kolega Artur.