Odpowiedzi

2009-12-02T20:10:16+01:00
Mim zdaniem zycie czlowieka moze zmienc nie tylko rodzic ale takze wspolnota kosciola. To ona poglebia nasza wiare w Boga, aje namw iele do zrozumenia. Dzieki naszych rodzicow potrafi dojrzewac nie tylko fizycznie ale takze psychicznie i emocjonalnie co daje nam wiele do zrozumienia. Kazdy czlowiek powinien dbac o swoja reputacje. Dazyc innych przyzwoicie, i nie krytykowac innych. nasze postepowanie wobec innych ludzi daje wileki krok w soim zyciu. pozola nam myslec logicznie i robi z nas naprawde godnych szacunku ludzi.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:32:53+01:00
Pierwsi są rodzice bo już od najmłodszych lat uczą nas modlić się do Boga, obdarzać ludzi dobrocią, szacunkiem i miłować się wzajemnie. Czytają nam Pismo Święte które jest księgą o miłości Boga do ludzi. Pomaga nam Siostra Katechetka która uczy nas religii, uczy nas jak być posłusznym Bogu, jak przestrzegać przykazania Boże. Pomaga nam Kościół, kapłan w czasie Mszy św. przypomina nam , że Bóg stworzył nas na swoje podobieństwo.Pomaga nam Anioł Stróż, który czuwa nad nami.
1 5 1