Odpowiedzi

2009-12-02T20:14:28+01:00
Oznaczało to po prostu ,że w czasach reformacji i kontreformacji Polska była krajem bardzo tolerancyjnym, podczas gdy nasi sąsiedzi bardzo często uciekali się do takich rozwiązań:D
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:18:05+01:00
Polska w XVI wieku była jednym w Eropie aktów szerokej torelancji religijnej dlatego mówi się że była państwem ,,bez stosów""
2 3 2