Odpowiedzi

2009-12-02T20:13:11+01:00
Nie słuchac głosnej muzyki, nie przebywac w hałasie
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T20:17:03+01:00
Aby uniknąć kłopotów, należy nauczyć się, jak prawidłowo dbać o uszy. Pamiętaj o podstawowych zasadach (dotyczą one zarówno dzieci, jak i osób dorosłych): Czyść wyłącznie małżowinę i zewnętrzną część ucha. Możesz do tego celu używać patyczków;
Kiedy podczas kąpieli do ucha dostanie się woda, nie usuwaj jej za pomocą ręcznika czy patyczka - poczekaj, aż sama wypłynie; Do usuwania nadmiaru woskowiny (zwłaszcza jeśli masz skłonność do powstawania korka woskowinowego) używaj wyłącznie specjalnych preparatów (raz lub dwa razy w tygodniu). Stosuj je zawsze zgodnie ze wszystkimi zaleceniami zawartymi na ulotce.
(źr. http://www.sens-zycia.iq24.pl/default.asp?grupa=45779&temat=17661)
3 5 3