Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:15:09+01:00
A)
5(4v)-v=10
20v-v=10
19v=10
v=10/19
u=40 * (10/19)
u=40/19
b)
3r+3r=24
6r=24
r=4
3*4=s
s=12
1 1 1
2009-12-02T20:18:12+01:00
A) u=4v
5u-v=10
5*4v -v = 10
20v - v = 10
19v=10
v=10/19
u= 4 * 10/19
u=40/19
b)
3r = s
3r + s = 24
s+s=24
2s=24
s=12
3r=12
r=12/3
r=4
1 1 1
2009-12-02T20:18:17+01:00
A) u = 4v
5u - v = 10

5(4v) - v = 10
u = 4v

20v-v=10
u = 4v

19v=10
u = 4v

v=10/19
u = 4* 10/19

v=10/19
u=40/9

v=10/19
u=4,(4)


b) 3r = s
3r + s = 24

3r = s
2s=24

3r = s
s=12

s=12
3r = s

s=12
3r=12

s=12
r=4