Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:23:25+01:00
Oczywiście, że warto uczyć się języków obcych. W dziejszym świecie to język otwiera drzwi. Jest to dobrą rekomendacją, jeśli chcemy znaleźć pracę w kraju, czy za granicą. Można też dawać korepetycje, być tłumaczem, pracować w szkole. Dla osób znających przynajmniej jeden (poza ojczystym) język obcy jest więcej otwartch drzwi. Poza tym rozwijamy swoje zdolności.

:)
2009-12-02T20:24:27+01:00
Tak warto ponieważ w pewnym okresie będziemy musieli iść do pracy, a w pracy potrzebny jest język obcy(Prawie w każdej pracy).Albo w młodych latach gdzieś się wyjedzie na wakacje za gracnice i będziemy mogli się porozumieć z innymi po innym języku.I do pracy za granice jest potrzebny język obcy.