Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:25:53+01:00
"O nauczycielu"
Gdy spoglądam w głąb mej duszy
Widzę jego twarz.
Twarz uśmiechniętą, pełną radości.
To on, nauczyciel
Obdarza mnie wiedzą,
Uczy o świecie.
Jego słowa brzmią tak ciepło,
Jak rozgrzane żarem ognisko.
Ognisko wiedzy, ognisko prawdy.
Poznaję wówczas świat na nowo.
Ma dusza rozkwita
Uwalnia się ze szponów niewiedzy.
Obdarowując mnie szczerze
chęcią nauki.
2 3 2
2009-12-02T20:31:07+01:00
,,Mój nauczycielu"

Naucz mnie doceniać…
Bym mogła cieszyć się
Nawet małymi Rzeczami.
Bym mogła dawać
Tym co nie mają Nic.

Naucz mnie śmiać się…
Bym mogła pocieszać
Bliskich w Cierpieniu.
Bym mogła zapomnieć
O wszystkich Troskach.

Bo wiem, że ty prawie
jak druga matka, czy ojciec
dbasz o nasze talenty, by rozkwitły
i dzieliła się nimi z innymi.


Nie wiem, rodzaj żeński ty czy męski hehe, pozmieniaj sobie formę.

1 4 1